İade Süreci

 İade ve geri ödeme politikamız 15 gün sürer. Satın alma işleminizin üzerinden 15 gün geçtiyse, tam bir geri ödeme veya değişim sunamayız. İade için uygun olabilmek adına ürününüzün kullanılmamış ve size teslim edildiği şekilde olması gerekir. Ayrıca, orijinal ambalajında olmalıdır. İade etmek istenilen ürünün iadesi için satıcıyla iletişime geçmeniz gerekmektedir.

 İade edilecek ürün belli başlı kusurları içermediği sürece iade kabul görmez ve iade işlemleri başlatılmaz. İade koşullarına uygun unsurlar şunlardır;

  • Defolu kumaş içeren ürün ( kumaşta delik veya sökük, asimetrik iplik dokuması veya kumaşın asimetrik görüntüsü, kumaşın rengine aykırı duran gözle görülebilir derece solukluk ya da aşırı doygunluk içeren renk ve zedelenmiş veya aşınmış kumaş ),
  • Dikim hatası içeren ürün ( ipliklerin sökülmesi sonucu atan dikişler veya dikim esnasında atlamadan kaynaklanan sökük veya delik olan kısımlar, asimetrik şekilde dikilmiş – ciddi ölçüde göze çarpar biçimde olması kaydıyla – ürün ve eksik kısımlar içererek dikilmiş ürün ),
  • Yıkama talimatına uyulduğu halde ( 30°de, 800 devirde ve kısa programda yıkaması önerilir. Bu koşulları sağlayabilecek bir çamaşır makinesine sahip değilseniz elde yıkamanız tavsiye edilir.) yıpranan veya zedelenen ürün,

 İade koşullarına uygun ve talebiniz doğrultusunda iade işlemi başlatabilecek ürünlerdir. Bu unsurlardan herhangi birini karşılamayan ürünlerin iade edilmesi mümkün değildir. İade koşullarına uymayan bazı hususlar şunlardır:

  • Bedeni küçük ya da büyük gelen ürün. ( Ürün sipariş edeceğiniz zaman mutlaka beden ölçüsü tablomuzu incelemenizi tavsiye ederiz. Beden ölçüsü tabloları her ürünün açıklama kısmında bulunmaktadır. Anlayamadığınız veya kafanızı karıştıran kısımları bizimle iletişime geçerek sorabilirsiniz.)
  • Beğenilmeyen ürün. ( Ürünlerimiz, beğeninize sunularak satılmaktadır. Lütfen ürünü sipariş ederken kesin kullanıma karar verdikten sonra sipariş edin.)
  • Gereğinden fazla kullanılmış, yıpratılmış ürünler. ( Ürünü veya ürünleri denemeden önce, ürünün iade koşullarını içerecek durumda olup olmadığını kontrol edin. Daha sonra ürünü deneyip tekrardan ürünün iade koşullarını içerecek durumda olup olmadığını kontrol edin. Eğer iade koşullarını içeren bir durum varsa ürünü derhal geri paketleyip bizimle iade işlemlerini başlatmak adına iletişime geçin.)

 İadenizi gerçekleştirmek için tarafımıza kanıtlayıcı görselleri iletin ve sipariş bilgilerini inceleyip size tekrardan dönüş yapana kadar bekleyin.

 İadeler, shopier aracılığıyla gerçekleşmektedir. Bu nedenle, iade işlemi başlatılıp tarafınıza bilgilendirme yapılana kadar ürünü kargoya teslim etmeyin. Shopier iade sisteminde, tarafınıza dönüş yapılarak kargo iadesini gerçekleştirebilmeniz için size bir kargo kodu iletilir. Ayrıca hangi kargo şirketine teslim etmeniz gerektiği de bildirilir. İstediğiniz kargo şirketi ile iade oluşturmak için tarafımıza itiraz edebilirsiniz. Shopier anlaşmalı kargo şirketleri şunlardır;

  • MNG Kargo,
  • Yur İçi Kargo,
  • PTT Kargo’ dan birini seçebilir ve iadenizi gerçekleştirebilmek adına seçtiğiniz kargo şirketine müracaat edebilirsiniz.

Kargo şirketi seçmemeniz durumunda, kargo iadeniz MNG Kargo ile teslim edilmelidir.

Geri Ödeme

 Shopier üzerinden alınan iade kargo satıcıya ulaştığında iade işlemi tamamlanmış olur. Gerçekleşen bir iadenin müşterinin kartına yansıması ve kart ekstresinde gözükmesi kendi bankasının iç süreçlerine bağlı olarak değişkenlik gösterir. Genel olarak, iade gerçekleştikten itibaren karta yansıması kredi kartları için 1-3 iş günü, banka kartları için 7-14 iş günü sürebilmektedir.

Gecikmiş veya Eksik Geri Ödemeler

 

Eğer henüz geri ödemenizi almadıysanız, önce banka hesabınızı tekrar kontrol edin. Daha sonra kredi kartı şirketinizle iletişime geçin. Geri ödemenizin resmi olarak işlenmesi biraz zaman alabilir. Sonrasında bankanızla iletişime geçin. Geri ödemenizin işlenmesi genellikle biraz süre alabilir. Tüm bunları yaptıysanız ve hâlâ geri ödemenizi almadıysanız, lütfen bize iletişim sayfamız üzerinden ulaşın.

İndirimdeki Ürünler

 

 Yalnızca normal fiyatlı ürünler için geri ödeme yapılabilir. İndirimli ürünler için geri ödeme yapılamaz.

Değişimler

 Ürün değişimi sadece tüketici kaynaklı olmayan hasar, kusurlu veya defolu olan ürünler için geçerlidir. Özel ölçüde üretilen ürünlerin değişimi de iadesi de mümkün değildir. Bedeni küçük veya büyük gelen ürünler eğer değişimi mümkünse birebir ürün ile değiştirilebilir. Aradaki fiyat farkı eksik geldiği halde ücreti alınmadan değişim ürünü gönderilmez. Aradaki fiyat farkı fazla geldiği taktirde müşteri, satıcıdan fazla çıkan fiyat farkını talep etme hakkına sahiptir.

Hediyeler

 Satıcı tarafından hediye olarak göncerilen ürünlerin değişimi veya iadesi mümkün değildir.

İade Edilen veya Değiştirlen Ürünün Kargo Bedeli

 İade edilen veya değiştirilen ürünün kargo bedeli müşteriye aittir.

Yardıma mı İhtiyacınız Var?

İade ve geri ödemelerle ilgili sorularınız için bize iletişim sayfamızdan ya da Whatsapp hattımızdan ulaşabilirsiniz.

Alışveriş Sepeti
Scroll to Top